השר לשעבר רמון: "השמאל המיר את כל דעותיו לטובת אובססיית 'רק לא ביבי"

    ישראל רובין No Comments on השר לשעבר רמון: "השמאל המיר את כל דעותיו לטובת אובססיית 'רק לא ביבי"

    שר המשפטים לשעבר חיים רמון בריאיון ל'קול חי': "בכל שלוש מערכות הבחירות האחרונות אמרתי שאין שום סיכוי שגנץ יהיה ראש ממשלה. כיוון שהשמאל ויתר על עצמו. המירו את כל הדעות והמהות שלהם לטובת אובססיית 'רק לא ביבי'. כשזה רק לא ביבי אז אין לך מה למכור"

    חיים רמון צילום: אורי לנץ / FLASH90
    11:30
    06.05.24
    חדשות קול חי No Comments on פינוי האוכלוסייה מרפיח; חמאס מאיים להפסיק את המשא ומתן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: אורי לנץ / FLASH90

    שר המשפטים לשעבר חיים רמון, מספר על המשא ומתן שהתנהל בין גנץ לנתניהו ברגע האחרון לפני שיצאו לבחירות, כמי שהיה המתווך של המו"מ: "נתניהו ניסה לשבור את הרוטציה והוא הבין שהוא טעה בגדול. הכל היה גמור ופתאום הוא שלף שהוא רוצה שנתיים וגנץ שנה ולכן הוא זה משלם עכשיו מחיר יקר מאוד. תראה איך הוא מתרוצץ. הוא שבר את הגוש של 59 מנדטים שהיה לו".

    בשיחה עם איתי גדסי ויעקב פרידמן במהדורת הבוקר, מסביר רמון מדוע השמאל לא מנצח בבחירות מזה שנים ארוכות: "השמאל עשה כל טעות אפשרית, לא רק במערכת בחירות הזאת. בכל שלוש מערכות הבחירות האחרונות אמרתי שאין שום סיכוי שגנץ יהיה ראש ממשלה. כיוון שהשמאל ויתר על עצמו. המירו את כל הדעות והמהות שלהם לטובת אובססיית 'רק לא ביבי'. כשזה רק לא ביבי אז אין לך מה למכור".

    "הגוש של רק לא ביבי לא יכול להרכיב ממשלה בגלל הניגודים שבו", ממשיך רמון. "בבחירות האחרונות היו 62 מנדטים שאמרו רק לא ביבי, אבל הם לא היו מסוגלים להקים ממשלה כי אחד פסל את השני".

    לדברי רמון: "העם לא מחולק לפי שמאל וימין, אלא רק לא ביבי ורק כן ביבי. אין מערכת בחירות שעוסקת בעניינים ערכיים. תראה מה קרה לגדעון סער. הוא דיבר בחריפות נגד כל הרעיונות האנטי דמוקרטיים של לפסול את נתניהו על סמך זה שפקיד הגיש כתב אישום והוא יבטל את הדמוקרטיה. עכשיו כשהוא במצוקה הוא מנסה לבוא ולראות איך הוא יחזיר את המנדטים האבודים".

    עוד אמר רמון בריאיון: "נתניהו רוצה שהמאבק יהיה בינו ללפיד וזה מה שמראה שזה רע ללפיד. לפיד מנהל קמפיין מאוד חכם. זה מתבטא בתוצאות. בקמפיינים אתה תמיד נבנה מטעויות של אחרים יותר מאשר ממהלכים שלך. לפיד לא עשה טעויות בקמפיין הזה, לא נגרר לאיפה שנתניהו רוצה לגרור אותו".



    0 תגובות